BMW Fest România: it’s all about passion!

Dacă nu ai nimic de făcut mâine, în intervalul 10:00-19:00, îți recomand eu ceva ce trebuie să vezi, mai ales că vremea-i bună și tocmai potrivită pentru o plimbare: BMW Fest România. Eu am vizitat astăzi expoziția de BMW-uri , căci așa li se întâmplă celor ce au un frate ce urmează a împlini 18 ani și care începe să fie interesat/pasionat de mașini, tuning auto și alte nebunii din astea.

Evenimentul BMW Fest România marchează 100 de ani de existență a vestitei mărci auto, ocazie cu care au fost expuse aproximativ 200 de mașini și motociclete, atât modele noi, recent lansate, cât și vechi, din anii ’80-’90, poate chiar și din vremuri mai îndepărtate. Minunăția asta de expoziție poate fi admirată în toată splendoarea ei mâine la Romexpo, intrările A și B.

Văzut prin ochii mei, evenimentul BMW Fest România este despre timp investit, imaginație, nebunie și pasiune, toate adunate la un loc pentru a-i da viață mașinii visurilor tale. E o sursă de inspirație pentru pasionații de tuning, dar și o șansă pentru cei ce dețin astfel de exemplare de a se mândri cu eforturile și investiția lor. M-am bucurat să aflu că printre expozanți se află și câteva fete, deși recunosc că nu mă așteptam la asta. Nu sunt o împătimită a mașinilor și totuși, după părerea mea, cireașa de pe tort e expoziția de modele clasice BMW; toate (pisicuțe, urși și rechini) sunt impresionante, întreținute și aranjate până la cel mai mic detaliu.

BMW Fest România e o bijuterie pentru iubitorii de mașini, mai ales că pot colecta idei pentru mașinile lor și pot vedea tot felul de modele, dar pot avea și șansa de a participa la drifturi. Iar dacă printre vizitatori se numără și persoane mai fricoase, ce nu pot trece proba unui drift, pot viziona spectacolul de la umbră, cu o bere sau cu un suc în mână, alături de un mic sau de un bulz, servit în tihnă sub corturile special amenajate.

Aici sunt mai multe detalii care te vor convinge că merită să vezi expoziția de BMW-uri, iar aici găsești programul evenimentului pentru duminică, 26 iunie. Prețul unui bilet este de 20 lei și poate fi achiziționat la intrare.

Las în cele ce urmează (deși nu la o calitate prea bună) câteva fotografii cu unele dintre mașinile care mi-au plăcut mie cel mai mult. Deși sunt făcute cu telefonul, încadrarea și lumina nu sunt bune și nu au fost editate deloc, zic eu că au reușit să surprindă esența evenimentului.

Leave a Reply

