Se spune că manichiura este cartea de vizită a unei femei. Eu nu sunt întocmai de acord cu zicala asta, dar cred că manichiura este importantă pentru un aspect îngrijit, ne completează ținutele și uneori o manichiură impecabilă ne oferă o stare de bine. Toată iarna am purtat roșu pe unghii, de fapt… nu doar iarna, ci aproape pe tot parcursul anului, îmi place să am unghiile roșii, însă cred că a venit timpul să acord atenție și altor culori, mai ales că primăvara ne-a bătut la ușa și e un motiv bun pentru noi începuturi, chiar și pentru unghiile noastre.

Prin urmare, am cotrobăit puțin prin panourile de pe Pinterest și am selectat câteva idei de manichiuri vesele, colorate, înflorate, excelente pentru primăvară și pentru ținutele pastelate și feminine ce vor urma:

Preferatele mele sunt ultimele 3, atât în ceea ce privește combinațiile de nuanțe, cât și modelele florale. De acum totul rămâne la latitudinea noastră. În funcție de creativitate și de nuanțele din colecție putem recrea și reinterpreta diferite modele sau pur și simplu ne putem răsfăța unghiile doar cu o singură nuanță care să se potrivească mai mult sau mai puțin cu stilul nostru, cu ținuta și machiajul. Când vine vorba de stilul personal, totul este permis!

Vouă ce modele și nuanțe vă plac pentru manichiura de primăvară?:)

Leave a Reply

